20 czerwca 2022 r.
Dostawca i integrator rozwiązań IT do zarządzania personelem poszukuje dystrybutorów

Numer oferty: BOUA20220426027
Ukraiński dostawca systemu: "Zunifikowane Centrum Zarządzania Personelem" poszukuje umowy pośrednictwa handlowego i usług dystrybucyjnych z różnymi firmami z UE – sieciami detalicznymi (spożywczymi i niespożywczymi, aptekami, stacjami benzynowymi) posiadającymi ponad 10 sklepów z 15 lub więcej pracownikami w każdym sklepie, a także sprzedawcy oprogramowania, firmy konsultingowe IT i integratorzy IT. Firma jest gotowa do współpracy z sieciami restauracji i kawiarni posiadającymi od 10 placówek wzwyż.
Opis
Ukraińska firma została założona w 2014 roku i mieści się w Kijowie. Producent posiada przedstawicieli na terenie Ukrainy i ponad 24 regionów sieci serwisowej.
Integrator IT posiada doświadczony zespół, który od ponad 30 lat dostarcza różne rozwiązania zarządcze i informatyczne na rynek krajowy. Przez długi czas ukraińska firma realizowała specjalne programy, systemy bezpieczeństwa i infrastrukturę informatyczną dla Ministerstwa Finansów, Państwowej Służby Celnej Ukrainy, Ministerstwa Obrony, Kolei Ukraińskich, dużej liczby przedsiębiorstw przemysłowych i kilku sieci handlowych.
Producent proponuje specjalne rozwiązania do kontrolowania pracowników sieci sklepów, ich czasu, harmonogramu itp.. "Zunifikowane Centrum Zarządzania Personelem" dla Detalistów to doskonałe narzędzie do zarządzania handlem detalicznym, kadrami i finansami.
Proponowane rozwiązanie zmniejsza koszty wynagrodzenia pracowników oraz minimalizuje możliwość podania fałszywych informacji o przepracowanych godzinach.
Program zapewnia:
- grafik pracy dla kadry zarządzającej sklepu detalicznego w zakresie planowania operacyjnego, kontroli i rozliczania pracowników;
- elastyczne, stałe i indywidualne karty czasu pracy dla pracowników, rotacje między sklepami, praca w niepełnym wymiarze godzin;
- rejestracja naruszeń dyscyplinarnych, automatyczne rejestrowanie faktycznie przepracowanych godzin;
- prace niedokończone i w godzinach nadliczbowych, w niepełnym wymiarze godzin, wynagrodzenia i premie;
- identyfikacja wieloczynnikowa: na podstawie danych biometrycznych, kart RFID;
- funkcjonalność synchronizacji i wymiany danych z systemami ERP;
- dostosowywanie: opracowywanie dodatkowych raportów i formularzy pod konkretne potrzeby klienta.
Dostawca poszukuje umowy handlowej i dostawcy na wdrożenie i rozwój "Zunifikowanego Centrum Zarządzania Personelem" z sieciami handlowymi (spożywczy i niespożywczy, apteki, stacje benzynowe) posiadającymi ponad 10 sklepów zatrudniających 15 lub więcej pracowników w każdym sklepie. Producent gotowy jest również do współpracy z sieciami restauracji i kawiarni posiadającymi od 10 placówek wzwyż. Firma poszukuje również do współpracy firm konsultingowych IT oraz integratorów IT.
Zalety i innowacje
- Operacyjne wyświetlanie faktycznie przepracowanych godzin.
- Planowanie i kontrola faktów na temat kluczowych wskaźników.
- Tylko wiarygodne dane. Błąd ludzki w rozliczaniu przepracowanych godzin jest wykluczony.
- Elastyczna konfiguracja raportów i integracja z zewnętrznymi systemami/usługami w celu wymiany i wizualizacji informacji.
- Oszczędności na płacach od 2 do 10% miesięcznie.
Oczekiwana rola partnera
Firma poszukuje dystrybutorów, integratorów, partnerów technicznych oraz klientów do promocji i wdrożenia (instalacja, konfiguracja i utrzymanie) systemu księgowego dla użytkowników końcowych na podstawie licencji.
Rodzaj partnerstwa:
- umowa handlowa;
- umowa dostawcy.
Rodzaj i wielkość partnera: MŚP (bez mikroprzedsiębiorstw) oraz duże firmy.
Zainteresowanych ofertą prosimy o kontakt na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wraz z podaniem numeru: BOUA20220426027