Pomiń nawigację

20 czerwca 2022 r.

Dostawca i integrator rozwiązań IT do zarządzania personelem poszukuje dystrybutorów

Numer oferty: BOUA20220426027

Ukraiński dostawca systemu: "Zunifikowane Centrum Zarządzania Personelem" poszukuje umowy pośrednictwa handlowego i usług dystrybucyjnych z różnymi firmami z UE – sieciami detalicznymi (spożywczymi i niespożywczymi, aptekami, stacjami benzynowymi) posiadającymi ponad 10 sklepów z 15 lub więcej pracownikami w każdym sklepie, a także sprzedawcy oprogramowania, firmy konsultingowe IT i integratorzy IT. Firma jest gotowa do współpracy z sieciami restauracji i kawiarni posiadającymi od 10 placówek wzwyż.

Opis

Ukraińska firma została założona w 2014 roku i mieści się w Kijowie. Producent posiada przedstawicieli na terenie Ukrainy i ponad 24 regionów sieci serwisowej.

Integrator IT posiada doświadczony zespół, który od ponad 30 lat dostarcza różne rozwiązania zarządcze i informatyczne na rynek krajowy. Przez długi czas ukraińska firma realizowała specjalne programy, systemy bezpieczeństwa i infrastrukturę informatyczną dla Ministerstwa Finansów, Państwowej Służby Celnej Ukrainy, Ministerstwa Obrony, Kolei Ukraińskich, dużej liczby przedsiębiorstw przemysłowych i kilku sieci handlowych.

Producent proponuje specjalne rozwiązania do kontrolowania pracowników sieci sklepów, ich czasu, harmonogramu itp.. "Zunifikowane Centrum Zarządzania Personelem" dla Detalistów to doskonałe narzędzie do zarządzania handlem detalicznym, kadrami i finansami.

Proponowane rozwiązanie zmniejsza koszty wynagrodzenia pracowników oraz minimalizuje możliwość podania fałszywych informacji o przepracowanych godzinach.

Program zapewnia:

  • grafik pracy dla kadry zarządzającej sklepu detalicznego w zakresie planowania operacyjnego, kontroli i rozliczania pracowników;
  • elastyczne, stałe i indywidualne karty czasu pracy dla pracowników, rotacje między sklepami, praca w niepełnym wymiarze godzin;
  • rejestracja naruszeń dyscyplinarnych, automatyczne rejestrowanie faktycznie przepracowanych godzin;
  • prace niedokończone i w godzinach nadliczbowych, w niepełnym wymiarze godzin, wynagrodzenia i premie;
  • identyfikacja wieloczynnikowa: na podstawie danych biometrycznych, kart RFID;
  • funkcjonalność synchronizacji i wymiany danych z systemami ERP;
  • dostosowywanie: opracowywanie dodatkowych raportów i formularzy pod konkretne potrzeby klienta.

Dostawca poszukuje umowy handlowej i dostawcy na wdrożenie i rozwój "Zunifikowanego Centrum Zarządzania Personelem" z sieciami handlowymi (spożywczy i niespożywczy, apteki, stacje benzynowe) posiadającymi ponad 10 sklepów zatrudniających 15 lub więcej pracowników w każdym sklepie. Producent gotowy jest również do współpracy z sieciami restauracji i kawiarni posiadającymi od 10 placówek wzwyż. Firma poszukuje również do współpracy firm konsultingowych IT oraz integratorów IT.

Zalety i innowacje

  • Operacyjne wyświetlanie faktycznie przepracowanych godzin.
  • Planowanie i kontrola faktów na temat kluczowych wskaźników.
  • Tylko wiarygodne dane. Błąd ludzki w rozliczaniu przepracowanych godzin jest wykluczony.
  • Elastyczna konfiguracja raportów i integracja z zewnętrznymi systemami/usługami w celu wymiany i wizualizacji informacji.
  • Oszczędności na płacach od 2 do 10% miesięcznie.

 

Oczekiwana rola partnera

Firma poszukuje dystrybutorów, integratorów, partnerów technicznych oraz klientów do promocji i wdrożenia (instalacja, konfiguracja i utrzymanie) systemu księgowego dla użytkowników końcowych na podstawie licencji.

Rodzaj partnerstwa:

  • umowa handlowa;
  • umowa dostawcy.

Rodzaj i wielkość partnera: MŚP (bez mikroprzedsiębiorstw) oraz duże firmy.

Zainteresowanych ofertą prosimy o kontakt na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wraz z podaniem numeru: BOUA20220426027

Może Cię zainteresować

Opublikowano: 20.06.2022 11:13
Poprawiono: 20.06.2022 09:14
Modyfikujący: Eryk Rutkowski
Udostępniający: Eryk Rutkowski
Autor dokumentów: